torsdag 3 april 2008

Jag klarade det!

Idag gjorde jag teoriprovet och det var en nervpärs må jag säga. Men trägen vinner, det gick ju riktigt bra! Jag genomfors av en rusig lättnad när jag fick veta resultatet. Nu uppstår ett tomrum, vad gör jag nu på kvällarna när jag inte behöver plugga släpvikt, väjningsplikt, servostyrning och den spanska svängen?

Nåja, nu finns det tid för annat, nämligen "glad mamma-projektet". Jag har insett att för att kunna vara en glad mamma så måste man ha lite roligt på egen hand ibland. Så nu har jag bokat några teaterpjäser och ska köpa några härliga nyutkomna böcker. Gladpoäng! Apropå bokinköp så har jag upptäckt att det finns en stor Myrornabutik i Sundbyberg där det fanns en hel del böcker att fynda. Köpte Lewis resa inbunden för 30 kronor. Nog om det, nu har jag lite sedvanlig kvällsstädning att göra.

Inga kommentarer: